Modena sport

Кофта > RH > corporate fleece white чоловіча кофта

RH

кофта чоловіча zerorh+ Corporate Fleece white

Сучасна кофта відрізняються своєю різноманітністю за кольором, стилем, кроєм і фасоном. Молоді люди купують чоловічі кофту для занять спортом. Те, що кофти стали невід'ємною частиною сучасної культури доводить те, що все більше наших клієнтів замовляють спортивний одяг   для цілої родини!


Кофта corporate fleece white чоловіча кофта

Сезон: 2019 / 2020

Артикул: SSUU406 000

розміри:

XL XXL

2997 грн -70%
899 грн грн

Додати в кошик


Доставка по Києву: 80грн
По Україні: згідно з тарифами "Нової Пошти".



Наявність товару уточнюйте за телефонами:
+38(044) 456-72-96 +38(050) 947-60-30

Придбати RH Кофта в Киеве


Історія RH


ZeroRH+ представляє асортимент спортивної продукції в трьох основних аспектах: дизайн, технологія і стиль. Марка ZeroRH+ стала відома завдяки колекціям на 100% зробленими в Італії та її твердого прагнення знайти інноваційні матеріали та рішення. Результатом є одяг та окуляри, які успішно поєднують технології та стиль: квінтесенція італійської моди, спортивного та повсякденного життя.

У виробництві одягу для активного спорту, компанія спирається на експертну думку професійних спортсменів, нові ідеї, досвід і дослідження Powerlogic lab, революційно-нової лабораторії, що сфокусована на розробках і впровадженні нового дизайну й передових технологій у спортивний одяг і аксесуари.

Лабораторія використовує своє власне know-how, знаходячи оптимальне рішення, перевершуючи існуючі стандарти ринку та завжди пропонуючи ексклюзивний продукт з унікальним рівнем комфорту.

Вони знають, що успіх будь-якого проєкту або продукту не залежить тільки від однієї деталі, це результат тривалого процесу розробок і конструювання багатьох компонентів, які в підсумку дають додаткову відмінну особливість продукту.

Технология Powerlogic Lab это материалы:

- WD Platinum Thermo3 4WS – 4-way stretch материал с интегрированными термоформирующими вставками в критических местах, что дает различную степень эластичности в зависимости от интенсивности катания.

-WD Platinum Ergonomic 4 WS – 4-way stretch материал взаимодействуюя с теплом тела создает «heat-molding» Эффект, что обеспечивает идеальную посадку по фигуре.

Итальянский стиль, оригинальный дизайн, функциональность и фокус на том, что действительно нужно покупателю – ключевые моменты компании Zero Industry при создании каждой новой коллекции.

Історія

Компанія Zeroindustry Srl була утворена Альберто Бріньоне (Alberto Brignone), директором компанії Briko. Компанія Briko була утворена в 1985 як виробник гірськолижних мазей, щоб забезпечити ними Італійську гірськолижну збірну.

Ціль полягала в тому, щоб виробляти ці мазі всередині країни, замість того щоб купувати їх у конкурентів: Toko- Holmenkol - Swix.

Суть полягала в тому, щоб виробляти ці мазі всередині країни.

Компанія була дуже орієнтована на спорт і з цієї причини було розроблено кілька різних проєктів, що відповідають потребам спортсменів.

.

Горнолыжные маски, солнцезащитные очки, шлемы, одежда для активного спорта 

Маски

1989: “Thrama lenses” были разработаны чтобы обеспечить самую лучшую видимость в любых ситуациях. Все линзы до этого на рынке были желтыми, с Briko они становятся красными. Маску Thrama начал сразу же использовать Alberto Tomba.

1991: Gara Goggle Deborah Compagnoni

1993: Detector Racing, первая жесткая маска изогнутой формы

1996: Z.A.R. Goggle Lasse Kjus
ШЛЕМЫ 

1989: DOWNHILL helmet  

1994: Windshape, сочетает аэродинамику и безопасность.  (использовали A. Tomba, и  команда с Pit Stop Ferrari )

1999: Forerunner and Forerunner Cross Over, первый  Freeride шлем.

Alberto Brignone понимает необходимость создания новой концепции Fashion + Sport.

Это означает эволюцию от высокотехнологичной одежды для спортсменов к многофункциональной одежде, объединяющей в себе моду и технологичность которая займет больший сегмент на рынке.

Эта новая концепция была создана под брендом Zerorh+.